- Navštívite web www.semperitgarant.sk.
- Kliknete v menu na tlačítko Registrácia pneu
- Vyplníte požadované údaje v troch krokoch:
- osobné údaje
- údaje o nákupe
- zvolíte letnú alebo zimnú pneumatiku
- vyberiete názov pneumatiky a jej rozmer
- označíte počet kúpených pneumatík (na jednu registráciu je možné registrovať maximálne 4 pneumatiky)
- vypíšete jednotlivé DOT čísla (štvorčíslie uvedené na bočnici pneumatiky, ktoré uvádza týždeň a rok výroby). V prípade potreby požiadajte o asistenciu personál predajne
- údaje o nákupe a servise
- vyberiete zo zoznamu servis, kde ste vašu pneumatiku obuli, a nahrajte doklad o vykonanom servise (fotografie, sken a pod. vo formáte jpeg alebo pdf)
- pokiaľ nákup pneumatiky prebehol u rovnakého predajcu a čase ako servis, zaškrtnite políčko, ďalej zaškrtnite políčko so súhlasom na poskytnutie osobných údajov a odošlite registráciu
- pokiaľ nákup prebehol u iného predajcu alebo čase, vyberte ho zo zoznamu a nahrajte doklad o nákupe (fotografie, sken a pod. vo formáte jpeg alebo pdf), ďalej postupujte ako v predchádzajúcom prípade
- Dorazí vám e-mail s informáciou o správnom odoslaní registrácie. Po jej spracovaní vás budeme opäť kontaktovať e-mailom s potvrdením správnosti údajov a pošleme vám identifikačné číslo a odkaz, ktorý vám uľahčí prípadnú žiadosť o uplatnenie garancie.
Identifikačné číslo je šesťmiestne číslo. Je to číslo, ktoré sme vám poslali na vami uvedený e-mail pri registrácii. Slúži na unikátnu identifikáciu vašej registrácie a zároveň ním môžete na webových stránkach zistiť stav svojej žiadosti o uplatnenie garancie.
-
V registračnom e-maile kliknete na zaslaný odkaz alebo vstúpite na www.semperitgarant.sk a kliknete na tlačidlo Žiadosť o garanciu.
-
Vyplníte Žiadosť o garanciu
-
-
vaše ID, meno a priezvisko, e-mail a číslo bankového účtu.
-
stručne opíšete spôsob poškodenia pneumatiky Semperti
-
nahráte štyri fotografie (celé koleso, detail poškodenia, fotku DOT čísla a fotku rozmeru pneumatiky) – pozri obr.
-
pokiaľ by bolo poškodenie vyšetrované PZ SR (napr. pri vandalizme), nahráte i policajnú správu
-
odošlete formulár
Na váš e-mail obratom dorazí potvrdenie o prijatí žiadosti o garanciu SemperitGarant. Do 30 dní vám pošleme rozhodnutie o stave vašej žiadosti.
Stav vašej žiadosti môžete sledovať online na stránkach www.semperitgarant.sk v Stave mojej garancie. Len čo bude vaša žiadosť vybavená, budeme vás informovať e-mailom.
V prípade schválenia garancie, prebieha vyplatenie bezhotovostným prevodom na účet spotrebiteľa, ktorý je uvedený ve formulári "Žiadosť o garanciu".
V prípade zamietnutia garancie vám zašleme e-mailom vyrozumenie so zdôvodnením zamietnutia garancie.
Viac informácií získate na: info@semperitgarant.sk.